середа, 23 листопада 2016 р.

Сучасний урок і його структура

       
        Сучасний урок – це урок, що характеризується такими ознаками: розвиток кожної особистості в процесі навчання й виховання; реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання; реалізація ідеї гуманізації й гуманітаризації навчання; реалізація діяльнісного підходу до навчання; динамічність і варіативність із використанням сучасних педагогічних технологій.
      Загальна (триєдина) мета уроку конкретизується в дидактичних цілях: освітній, розвиваючій, виховній. В еру цифрових технологій і технологічного підходу до навчання відбувається перегляд способів постановки цілей, що відрізняються підвищеною інструментальністю. Тобто мета навчання (мета уроку) формулюється через результати навчання, виражені в діях учнів (що він буде знати, уміти й т.д.) і до неї ставляться такі вимоги: ціль повинна бути конкретна; чітко орієнтує учнів на засвоєння фактів, понять; мета конкретизується в задачах, усі задачі пояснюються учнем . 
       Структура сучасного уроку – це послідовність окремих етапів уроку, їх логічне взаєморозміщення, а також взаємозв'язок етапів уроку й варіанти їхньої взаємодії між собою, що виникають у процесі навчання. 
               Основні етапи уроку:
- організаційний етап;
- етап перевірки домашнього завдання;
- етап актуалізації суб'єктивного досвіду учнів;
- етап вивчення нових знань і способів діяльності;
- етап первинної перевірки розуміння вивченого;
- етап закріплення вивченого;
- етап застосування вивченого;
- етап узагальнення й систематизації;
- етап контролю й самоконтролю;
- етап корекції;
- етап інформації про домашнє завдання;
- етап підведення підсумків навчального заняття;
- рефлексія.

Немає коментарів:

Дописати коментар