Сучасний урок – це урок, що характеризується такими ознаками: розвиток кожної особистості в процесі навчання й виховання; реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання; реалізація ідеї гуманізації й гуманітаризації навчання; реалізація діяльнісного підходу до навчання; динамічність і варіативність із використанням сучасних педагогічних технологій.
Загальна (триєдина) мета уроку конкретизується в дидактичних
цілях: освітній, розвиваючій, виховній. В еру цифрових технологій і
технологічного підходу до навчання відбувається перегляд способів
постановки цілей, що відрізняються підвищеною
інструментальністю. Тобто мета навчання (мета уроку)
формулюється через результати навчання, виражені в діях учнів (що
він буде знати, уміти й т.д.) і до неї ставляться такі вимоги: ціль
повинна бути конкретна; чітко орієнтує учнів на засвоєння фактів,
понять; мета конкретизується в задачах, усі задачі пояснюються
учнем .
Структура сучасного уроку – це послідовність окремих етапів
уроку, їх логічне взаєморозміщення, а також взаємозв'язок етапів
уроку й варіанти їхньої взаємодії між собою, що виникають у
процесі навчання.
Основні етапи уроку:- організаційний етап;
- етап перевірки домашнього завдання;
- етап актуалізації суб'єктивного досвіду учнів;
- етап вивчення нових знань і способів діяльності;
- етап первинної перевірки розуміння вивченого;
- етап закріплення вивченого;
- етап застосування вивченого;
- етап узагальнення й систематизації;
- етап контролю й самоконтролю;
- етап корекції;
- етап інформації про домашнє завдання;
- етап підведення підсумків навчального заняття;
- рефлексія.
Немає коментарів:
Дописати коментар